Primăria comunei Coșnița, r-nul Dubăsari anunță concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Şcolii de Arte din s. Coșnița.
La concurs poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- deține studii superioare de master (nivel 7 CNC) sau echivalente;
- deține o experiență profesională de cel puțin trei ani într-o funcție de conducere sau în activitatea didactică;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu a împlinit vîrsta de 65 ani,
- cunoaşte limba română;
- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei,
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.g) -r) sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public, în temeiul unui act incontestabil.
- Nu are interdicţie de a ocupa funcţii de conducere
Candidaţii pentru ocuparea funcţiei depun personal sau prin reprezentant la sediul primăriei, prin poştă sau prin e-mail: aplcosnita@gmail.com, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
- Cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163 din 23.03.2015 (în continuare Regulament);
- Copia actului de identitate;
- Copia actelor de studii;
- Copiile actelor care atestă vechimea în activitatea managerială didactică a candidatului;
- Curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr. 2 din Regulament;
- Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere al sănătăţii pentru exercitarea funcţiei;
- Cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere
- declarația pe proprie răspundere privind prezentarea, la data interviului, a proiectului Planului de dezvoltare al instituției pentru cinci ani, începând cu 1 ianuarie
- declaraţia pe propria răspundere că persoana nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere și că are o reputație ireproșabilă în sensul prevederilor pct.14, sbpct.11) Regulament.
Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional /internaţional etc.
Pentru elaborarea Planului de dezvoltare candidații pot considera următoarele date cu referire la instituția Școlii de Arte din s. Coșnița:
Numărul de copii înregistrat în luna mai 2025 – 273 persoane.
Numărul de angajați înregistrat în luna august 2025 – 23 persoane.
Principalii indicatori bugetari ai instituției
Nr. d/o | Categoria | Executat, lei 2024 | Planificat, lei 2025 |
1 | Cheltuieli de personal | 3.698.291,13 | 4.900.400,00 |
2 | Bunuri și servicii | 120.569,29 | 138.900,00 |
3 | Prestații sociale | 56.398,57 | 57.000,00 |
4 | Procurări mașini, utilaje și materiale circulante | 246.078,79 | 81.700,00 |
Bugetul total | 4.121.337,48 | 5.178.800,00 |
Comenteaza