Primăria comunei Coşniţa anunţă despre organizarea şedinţei ordinare a Consiliului local la data de 15.01.2024 care va începe la ora 14.00, în sala de şedinţe a primăriei cu următoarea ordine de zi (pentru a face cunoştinţă cu conţinutul fişierului accesaţi linkul de mai jos):
1. Cu privire la alocarea surselor financiare din soldul disponibil al primăriei comunei Coşniţa;
Raportor – Alexandru Grigoraş primarul comunei Coşniţa, Irina Cibuc contabila-şefă.
2. Cu privire la alocarea surselor financiare din fondul de rezervă;
Raportor – Gheorghe Petică secretarul Consiliului local.
Raportor – Gheorghe Petică secretarul Consiliului local.
4. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Casei de cultură;
Raportor – Gheorghe Petică secretarul Consiliului local.
Raportor – Galina Stratulat specialist în reglementarea regimului funciar.
6. Cu privire la expunerea la licitaţie a unor terenuri;
Raportor – Alexandru Grigoraş primarul comunei Coşniţa.
7. Cu privire la înregistrarea în evidenţă contabilă şi repartizarea masei lemnoase;
Raportor – Alexandru Grigoraş primarul comunei Coşniţa.
8. Cu privire la modificarea deciziei Consiliului local nr. 10/16 din 18.12.2023
Raportor – Irina Cibuc contabila – şefă.
9. Cu privire la alegerea viceprimarului comunei Coşniţa;
Raportor – Alexandru Grigoraş primarul comunei Coşniţa.
10. Cu privire la modificarea tarifelor pentru serviciul public de alimentare cu apă;
Raportor – Alexandru Grigoraş primarul comunei Coşniţa.
Propunerile și sugestiile cu referire la proiectul de decizie pot fi înaintate atât în cadrul sesiunii de audieri cât și individual la sediul primăriei comunei Coșnița, până la data de 11 ianuarie, ora 16:30 sau prin email la adresa electronică aplcosnita@gmail.com
Comenteaza