Primăria comunei Coşniţa anunţă despre organizarea şedinţei extraordinare a Consiliului local la data de 15.02.2024 care va începe la ora 14.00, în sala de şedinţe a primăriei cu următoarea ordine de zi (pentru a face cunoştinţă cu conţinutul fişierului accesaţi linkul de mai jos):

  1. Cu privire la modificarea deciziei Consiliului local nr. 8/4 din 20.11.2023 ,,Cu privire la constituirea comisiilor consultative de specialitate ale Consiliului comunei Coșnița;

     Raportor –  Gheorghe Petică, secretarul Consiliului local

  1. Cu privire la acordarea unor împuterniciri.

      Raportor –  Gheorghe Petică, secretarul Consiliului local

  1. Cu privire la participarea la concursul de selectare a grupurilor de APL-uri partenere în cadrul proiectului ,,Mă implic” (2024-2027);

     Raportor –  Alexei gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la participarea în cadrul Programului Național ,,Satul European”, ediția II, 2024 ;

      Raportor –  Alexei gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la alocarea surselor financiare din fondul de rezervă;

      Raportor –  Alexandru Grigoraș, primarul com. Coșnița

  1. Cu privire la atribuirea denumirii unei străzi;

      Raportor –  Alexei gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la modificarea deciziei Consiliului local nr. 2/2 din 17.04.2007 ,,Cu privire la aprobarea listei străzilor, atribuirea adreselor, a planului de adrese și asegmentelor de stradă în comuna Coșnița”

      Raportor –  Gheorghe Petică, secretarul Consiliului local

8. Cu privire la privatizarea unui apartamentului 

Raportor –  Gheorghe Petică, secretarul Consiliului local

9. Cu privire la executarea bugetului primăriei comunei Coșnița pentru anul 2023;

      Raportor –  Irina Cibuc, contabila-şefă

Propunerile și sugestiile cu referire la proiectul de decizie pot fi înaintate atât în cadrul sesiunii de audieri cât și individual la sediul primăriei comunei Coșnița, până la data de 14 februarie, ora 16:30 sau prin email la adresa electronică aplcosnita@gmail.com