În conformitate cu art. 16 alin. (2) al Legii nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului local al comunei Coşniţa la data de 31.01.2025 care va începe la ora 1400 şi comisiile de specialitate se vor desfășura pe data de 30.01.2025 de la ora 1400, în sala de şedinţe a primăriei, cu următoarea ordine de zi:

  1. Cu privire la corelarea și modificarea bugetului primăriei comunei Coșnița;

Raportor –  Alexandru Grigoraș, primarul com. Coșnița, Chirilov Elena, contabila-șefă

  1. Cu privire la aprobarea structurii și efectivului-limită al aparatului primăriei comunei Coșnița;

Anexa

Raportor –  Gheorghe Petică, secretarul Consiliului local

  1. Cu privire la alocarea surselor financiare din fondul de rezervă;

Raportor –  Alexandru Grigoraș, primarul com. Coșnița

  1. Cu privire la schimbarea modului de folosință a terenului cu nr. cadastral 3818113.332;

Raportor –  Alexandru Grigoraș, primarul com. Coșnița

  1. Cu privire la inițierea procedurii de formare a bunului imobil prin separare;

Raportor –  Alexei Gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la delimitarea terenului cu nr. cadastral 3818116.559;

Raportor –  Alexei Gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare ,,Coșnița-comunitate inteligentă”.

Anexa – Strategia de dezvoltare „Coșnița-Comunitate Inteligentă” 2025-2029

Raportor –  Alexei Gafeli, viceprimarul com. Coșnița

  1. Cu privire la înregistrarea în evidență contabilă și repartizarea masei lemnoase.

Raportor –  Alexandru Grigoraș, primarul com. Coșnița

Propunerile și sugestiile cu referire la proiectul de decizie pot fi înaintate atât în cadrul sesiunii de audieri cât și individual la sediul primăriei comunei Coșnița, până la data de 30 ianuarie, ora 13:00 sau prin email la adresa electronică aplcosnita@gmail.com